Privaatsuspoliitika
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
-
nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
-
kauba kohaletoimetamise aadress;
-
pangakonto number;
-
kaupade ja teenuste nimetused, kogused, maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
-
kliendi andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi.
Kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse infoühiskonnas pakutava teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks.
Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul vajalike tegevuste täitmiseks.
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebilehekülje klienditeenindusele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ning klientidega suhtlemiseks.
Kliendi nimi, telefoninumber, aadress ja e-posti aadress võidakse edastatakse transporditeenuse pakkujale.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebi funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebilehe kasutajaprofiilis. Kui tellimus on sooritatud ilma kasutajakontota, siis klient saab täpsustada andmeid meie kontoris.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditeenindusega e-posti teel.
Otseturustusteated
Nime, e-posti aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb võtta ühendust klienditeenindusega.
Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.